Díky kvalitě našich ubytovacích služeb a výborné dostupnosti do Průmyslové zóny Liberec Sever i nákupních center Géčko a Severka jsme dlouhodobě vyhledávaným cílem firemních klientů.
Mezi naše pravidelné hosty patří nejen zaměstnanci průmyslových a obchodních společností celostátního významu, ale i eventových, filmových a hudebních agentur, zajišťujících kulturní akce v libereckém regionu.
Při dlouhodobější spolupráci nabízíme partnerské slevy na ubytování nebo možnost platby „na fakturu“, po odjezdu vašich hostů.
Naši firemní klienti nejvíce oceňují snídaně již od 7:00 a parkování zdarma. Prostorné parkoviště přímo před hotelem nabízí kapacitu pro více než 30 osobních automobilů, takže si hravě poradíme i s vaší dodávkou nebo nákladním automobilem.
Vystavení faktury za provedenou platbu je samozřejmostí u všech firemních i soukromých pobytů a akcí. Také přijímáme objednávky na dovolené a pobyty z FKSP pro zaměstnance ve státním a veřejném sektoru.
Firemní akce a konference
Pro vaši pracovní schůzku nebo firemní setkání můžete také využít stylového hotelového salónku s kapacitou cca 25 osob. Orientační cena pronájmu salónku je 500 Kč / hod. U akcí delších než 4 hodiny ale obvykle nabízíme množstevní slevu. Výrazné slevy pak dáváme firemním klientům ubytovaným v našem hotelu.
V letošním roce nám bohužel zavřela restaurace, takže pro vás aktuálně nemůžeme zajistit pohoštění ve formě „coffee breaku“ nebo společné večeře. Do naší valdštejnské krčmy ale aktivně hledáme nového provozovatele – brzy se tak budete moci znovu dobře najíst přímo v budově hotelu (ranní snídaně probíhají bez omezení).
O podmínkách firemních akcí v našem salónku se více dozvíte v sekci Akce a konference.
Firemní ubytování a akce rezervujte na e-mailu:
info@valdstejn.cz.
info@valdstejn.cz.